Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Geld terug bij vergeten, verloren of gestolen OV-chipkaart

Ben je je OV-chipkaart met NS-abonnement vergeten of verloren, of is deze gestolen? Wij bieden je aan om de gemaakte kosten voor je vervangende treinkaartje terug te vragen.

Dit geldt ook als je per ongeluk met je betaalpas bent ingecheckt en hierdoor geen korting hebt gekregen.

Gemaakte kosten bij een verloren of gestolen NS Business Card, vraag je hier terug.

Meer over ‘Geld terug bij vergeten abonnement‘
Meer over ‘Geld terug bij verlies of diefstal‘


Reisgegevens
Met welk type kaart heb je gereisd?

Vul het volledige bedrag in dat is afgeschreven van je rekening. Dit kan dus een ander bedrag zijn dan je terugvraagt.

Je persoonsgegevens
Vul je voorletter(s) in als hoofdletter.
Voeg hier alleen cijfers toe zonder streepjes, bijvoorbeeld: 0611111111.
Vul hier het 16-cijferige nummer in van je kaart.
Je adresgegevens
Gegevens voor terugbetaling
Vul hier het totale bedrag in dat je hebt betaald voor je treinreis.
Vul hier het percentage korting in waar je recht op had als je met je NS-abonnement had gereisd: 20%, 40% of 100%.
Reken het bedrag uit dat je terug wilt ontvangen door het bedrag dat je betaald hebt te vermenigvuldigen met het hierboven ingevulde percentage.
Vul je volledige IBAN in
reCAPTCHA wordt geladen... Blijft deze melding staan? Schakel eventueel geïnstalleerde adblockers uit en herlaad de pagina.